Någonting produktivt


Publicerat: / Vardagsbrus
Imorgon åker jag till Göteborg ett par timmar. Det ska vara 31 grader och i stort sett vindstilla så jag kommer inte alls vara glad. Hur pinsamt är det inte att gå runt som en svettrinnande idiot? Förhoppningsvis blir det okej ändå.

Huvudsakligen åker jag iväg då jag ska besöka Eds kroppskonst för att göra två stycken piercingar. Tänkte även passa på att fråga vad de kan tänka sig priset kan bli för den tatuering jag vill göra näst. Jag har lite ont om pengar nu och antagligen ett bra tag framöver men det kan vara trevligt att åtminstone veta ett cirka pris.

Jag längtar till hösten och mildare väder, höstkläder och det dekadenta som årstiden medför. Det är en bra tid på året.



Namn :: Alias

WWW: : URL

Det här vill jag kommentera om "Någonting produktivt":

Vill du spara dina uppgifter till nästa besök?



Till bloggens startsida



- Vad gör man om inte orkar andas längre?

Jag viskar ljuvt med fastetsad blick:

- Du tar ett djupt andetag och känner efter ordentligt ifall andetagen är något du kommer sakna.

Jag känner hur hennes lungor fylls till max och hur skärvorna av själen instängt skvalpar runt i venerna.

- Men om jag inte skulle sakna dem då?

Jag böjer mig fram och kysser henne ömt över pannan.

- Då vet du att du inte behöver andas längre.

Follow on Bloglovin